sâmbătă, 14 septembrie 2013

Mai cumparati-mi o viata!



Scriu astazi pentru ca este septembrie si ploua, pentru ca e toamna si a trecut prea repede vara; scriu astzi pentru ultimele luni care au trecut dar cel mai mult scriu pentru ca sunt revoltata ca am doar o singura viata!
DA! Mai am nevoie de inca o viata pentru a putea fi alaturi de cine vreau si cat vreau, sa iubesc cat si cum vreau, sa pierd timpul oriunde si oricum, sa nu fie nevoie sa ma uit la ceas pentru ca trebuie sa pleci de langa mine, sa nu existe presiunea timpului, spatiului sau orice altceva.
Nu m-am priceput prea bine in a alege , intotdeauna as fi ales ambele variante dar sansele sunt minime sa fie posibil.Totii prietenii imi spun ca sunt o nemultumita, dar, dragii mei, problema mea are o singura rezolvare: mai cumparati-mi o viata!
Astfel as avea posibilitatea sa fac tot ce-mi doresc fara sa sufar, sa regret sau sa ranesc pe cineva din varii motive!
V-ati gandit vreodata cu cate regrete este capabil un om sa traiasca? Poate ca da, poate ca nu, dar e atat de dureros sa ai regrete si totodata foarte greu sa faci sa nu le ai, dar merita.
Daca ati stat de vorba cu un batran cu siguranta v-a povestit cum si-a trait viata si ce a realizat insa nu cred ca a ratat sansa sa spuna ce si-ar fi dorit sa faca si regreta ca nu a facut. Acea privire cand si-a exprimat regretul fata de ceva anume este de neuitat.
Scriu astazi de fapt , de frica sa nu ajung sa fiu de acord cu mine insami deoarece cred ca in viata , fiecare om are cel putin un mare regret!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate