joi, 27 decembrie 2012

Emotii, trairi, sentimente

 Este sfarsit de an, ca de fiecare data facem o recapitularea anului ce tocmai urmeaza sa se incheie.
Fiecare dintre noi, a traversat in acest an anumite etape care ne-au ajutat sa intelegem si sa invatam anumite lucruri.
Cum a fost la mine?
Am inceput o lupta strasnica  de indentificare a sinelui, am incercat sa vad ce vreau si mai ales sa-mi dau seama unde imi este locul.
Am muncit mult insa nu am vanat castiguri materiale , am cautat sa invat si sa cunosc oameni.
Am inteles ce valoare are pasiune atunci cand vei sa faci ceva.
Am invatat ca oamenii sunt foarte diferiti si majoritatea se iubesc doar pe ei sau iubesc rezultatele  materiale mai mult ca orice.
Am vazut ca iubirea nu vine cand o cauti , ea vine singura si cateodata in cele mai nepotrivite momente, rezista si ramane numai daca este iubire adevarata!
Am simtit pe pielea mea ca nu merita sa faci sacrificii pentru ca nu ti le va recunoaste nimeni, esti pe cont propriu, lupta daca vei sa obtii ceva!
Anul meu nu a fost unul cu multe castiguri sau realizari ci a fost unul in care am invatat sa-mi apreciez prietenii si lucrurile marunte, acestea conteaza cu adevarat!
 La voi cum a fost?

Un comentariu:

Persoane interesate