vineri, 21 februarie 2014

Hypermaketul vietii:)



Odata intrati in hypermaketul  vietii, fiecare isi umple cu nesabuinta cosul de cumparaturi cu diferite sortimente - pe care sa fim sinceri- nu le folosim si nici nu citim eticheta de pe ambalaj.
Nu , nu mi-a venit in cap comparatia asta  atunci cand am mers sa-mi fac cumparaturile pentru acasa ci am realizat cat de usor ne folosim unii de altii iar cand nu mai avem nevoie unul de altul, ne aruncam la cosul de gunoi.
De ce suntem lacomi si vrem langa noi pe toata lumea?
Oricum mai tarziu  o sa realizam  ca nu avem  " nici in clin , nici in maneca" cu acel " sortiment".
Ne comportam ca niste persoane infometate care sfarsesc prin a se hrani cu sentimentele si trairile oamenilor intalniti.
Opriti-va si ganditi, nu suntem intr-un hypermaket si nici macar la piata, chiar daca umplem cosul acele "produse" au costul lor. Alegeti atenti si asumati-va riscul ca o sa va inselati din cand in cand.
Se intampla la fel de des  sa iti indrepti atentia spre altceva, din curiozitate sau plictiseala , desi stii ca acasa ai tot ce iti doresti, mergi sa iti umpli din nou cosul cu articole nefolositoare.
Suntem incapabili sa realizam, sa ne abtinem , astfel  ranim si indepartam oamenii pe care  i-am iubit sau ne-au iubit de langa noi.
Nu risipiti sau consumati sufletele celor intalniti , daca nu sunteti siguri ca le vreti , lasati-le pe rafturile magazinului pentru persoana potrivita.
Nu cumparati pentru a arunca la cos!

Acest articol se vrea a fi o viziune altfel a ceea ce facem in fiecare zi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate