joi, 22 august 2013

Fericirea sta in cele mai marunte lucruri



Cliseu sau nu, ne ocupam viata cu lucruri care "  trebuie " facute si nu realizam ca nu mai facem nimic pentru noi.
Refuzam invitatii nevinovate la cafea sau la o limonada pentru simpu motiv ca suntem obositi sau ne neglijam prietenii pentru ca trebuie sa dormim. Intr-un cuvant ne fixam limite si prioritati fara rost.
Va spun eu, inceputul e greu.Calca-ti o singura data in picioare programul si profita de invitatia bunei tale prietene de a iesi la o cafea. Rezultatul: nu ai obosit facand asta, ai uitat de job si ai zambit tot timpul cat ai povestit vrute si nevrute.
Suntem setati gresit, facem ceea ce nu ne place inaintea lucrurilor care ne plac.
Aplica psihologia inversa si vei gasi raspunsul. Daca faci ceea ce iti place inaintea lucrului care crezi ca trebuie facut?
Cu bunadispozitie la bord totul se rezolva mai usor.
Petrece-ti timpul cu oamenii pe care nu i-ai mai vazut demult, fa acele lucruri marunte si permite-ti sa gusti viata!
Cam asta ar fi concluzia la care am ajuns eu dupa perioade lungi in care eram setata pe tot felul de lucruri si mi-am ignorat viata sociala!
O duminica petrecuta la o limonada nu se compara nici macar cu somnul de care crezi ca ai atata nevoie uneori!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate