luni, 13 august 2012

M - DAY!

De cate ori am alergat sa opresc timpul sau sa-l intorc...ma straduiam de nemumarate ori sa memorez fiecare detaliu sa fiu sigura ca mi-l pot aminti de cate ori aveam nevoie.
Incercam sa cuprind cu ochii tot ce iubeam, tot ce-mi placea dar parca niciodata nu-mi era de ajuns.
Exista  ACUM  si exista ATUNCI si nu ne putem impotrivi ... si  de asemenea exista cuvintele  AMINTIRE si  RESEMNARE.
Acum un an....hmmmm..da!..acum un an am dat glas cuvintelor ce imi strabat mintea...primul pas a fost stangaci si timid si inca poate sunt o neinteleasa.:)
Am fost ajutata si sustinuta de oameni dragi mie,care cred in mine sau au crezut atunci in mine iar eu acum pot imparti cu voi fiecare gand si fiecare zambet, fiecare traire...
Eu va am acum pe voi cei care se regasesc prin cuvintele mele..si cei care privesc  lumea cu aceiasi ochii ca si mine:)



VA MULTUMESC VOUA CELOR CARE M-ATI AJUTAT SI SPRIJINIT ACUM UN AN,CELOR CARE CRED IN MINE SI MA INCURAJEAZA LA FIECARE PAS, CELOR CARE MA INTELEG DIN PRIVIRI:),ALATURI DE VOI MAPRAXIS A FACUT PRIMII PASI!


STIU CA VA STITI VOI!


VA PUPA GEO!



HAPPY MALPRAXIS DAY!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate